close

*以下內容含血腥與裸奔成份,敬請心智未成熟者迅速迴避!

.以下是小弟在十月一日發生的事。

國慶當天,小弟洗澡時,玻璃突然爆掉!
玻璃碎如雨下,割出多道傷口,呆。|_|。
定神一看,已滿地玻璃碎片,雙手在流血。

「血啊!死梗啦!」
看著一地玻璃碎,赤身露械的我,頓感在玩「恐懼鬥室」。

腦中響起驚典對白...
「你會為生命留多少血?是生,是死,做個選擇吧!」

心想:(真的要殺出一條血路嗎?)

P1019761.JPG  

??:咩事咁大聲啊?
對了!父親在家,有救了。

我:爸爸,救命啊。玻璃爆o左,我出唔到o黎啊。
爸:門鎖了。
我:等一下。(開門要緊,多流一會死不了)
爸:嘩!成地都係玻璃碎啊!
我:係啊,玻璃爆o左吖嘛。唔好講啦,救o左我出o黎先。

爸爸掃了一會玻璃後,便拿了對拖鞋過來。
真聰明啊!為何我想不到。

P1019763.JPG  

成功逃出後,便想飛的去醫院。

爸:仔,快D去醫院啦。
我:爸,你想裸跑啊?

穿好褲子後,便準備出門去求診了。
我:等一陣,好似忘記o左o的o野?
爸:o下?
我:爸,同我影張相先,唔係保險公司當我老作。
(如果死唔去,當然要申請保險金,唔係供o黎托啊。)

最後,小弟縫了六針。雖視線曾一道變白,但未死得。
今天,仲可單手打字。(傻啦,死o左就係鬼故啦。)

今分享此事,是想各位朋友也注意廁所的玻璃,免得不必要的傷害。


*以上故事全屬事實,如有類同,實屬不幸。
 願大家平安,小心浴室玻璃。

arrow
arrow
    全站熱搜

    hosun009 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()